Cykelmakker sørger for, at du hurtigt kan komme på cyklen igen, hvis uheldet er ude, og der er noget der skal repareres. Faktisk er hjælpen lige ved hånden, og alt, det kræver af dig, er en app.

Når du køber din nye cykel i Bilka eller på Bilka.dk, downloader du appen ’Cykelmakker’.

Herefter indtaster du alle de oplysninger, som appen beder om. Det vil blandt andet bede om et billede af kvitteringen, stelnummeret og et billede af din nyindkøbte cykel. Opstår der herefter et problem med cyklen, har cykelmekanikerne den information, de skal bruge, til at finde frem til problemet med netop din cykel.

Du har altså muligheden for at oprette en reklamationssag direkte i app’en. Problemet vil derefter blive løst på bedste vis via enten kyndig vejledning eller hjælp fra en af vores professionelle cykelmekanikere.

Hjælpevideoer
Hvis du mangler hjælp til samling eller justering af din nye cykel, montering af cykeludstyr eller noget helt tredje, så har vi i samarbejde med SCO Cykler fået lavet en masse servicevideoer, der viser dig, hvordan du nemt og hurtigt får en cykel i tiptop stand. Du finder videoerne på vores YouTube kanal “SCO cykler

Om Cykelmakker
Cykelmakker har stor erfaring med netop service, reparation og reklamationssager fra andre brancher. Vi er vant til at have en stor og bred kundekontakt, og vi ved, hvor vigtigt det er, at kunderne hurtigt kan komme tilbage til normalen og få hurtig service.
 
Cykelmakker vil på samme måde som tidligere servicepartner bruge en app, så kunderne har hjælpen lige ved hånden.

Bag Cykelmakker står Morten, Nikolai og Magnus fra Thy.